by night

God kväll kära läsare!

Första skolveckan är avklarad! Den var faktiskt väldigt rolig med lite arbete i kanten. Arbetet flyter på ganska bra och imorgon sätter vi oss ner och försöker få klart lite ordentliga utkast hoppas jag!
Helgen var väldigt lyckad och jag hade mycket roligt! Så tack för den!
Framöver måste jag boka studion för lite modellplåtning! Öva lite grann innan de två stora plåtningarna, spännande! Nej men nu ska jag ner och dricka lite vatten sedan sova!

Bilder ifrån grillning hos Emma tjernlund för att avsluta sommarlovet!!!<3




avslutar med en otrolig coolbild! Jag ställde mig och kackade frukt också fick jag en skugga av ett hjärta från fönsterlampan på ryggen!!!! så gulligt!! (A)

Kommentarer
Tracy K säger:

sv: Tack så mycket! Jag har också köpt ett par kilklackar, inte dom på bilden men likande. Dom är sjuktsnygga, men kan vara jävliga att gå i!! :p<3

2010-09-01 | 21:46:38
Bloggadress: http://tracyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback