School



Äntligen har skolan startat, jag har faktiskt längtat. Som ni redan vet går jag andra året på Media. Vi har nu börjat med 5 veckors APU, alltså praktik. Men tyvärr fick jag inget praktikjobb utan är istället chefredaktör i vår grupp för vårat företag. Vi har fått våran första kund, namn Matteus Westin som har Höga Kusten Stugförmedlning. Vi ska alltså göra en grafisk profil, folder, mapp och affischer för att locka nya leverantörer att hyra ut sin stuga.  Nu måste man ha insperationen på max! Dags att låta fantasin spröda och komma på så vrickade idéer som möjligt! Tre dagar har gått, fortfarande lite segt, men ikväll ska jag göra några utkast tills imorgon så vi har något att klura i!

Vill också säga att den 14e september kommer jag att starta UF-företag (FunkeyWess)! Då har jag precis kommit ifrån UF-mötet och är redo att ta emot kunder! Om ni har några funderingar kring beställningarna är det bara att höra av sig till mig via mail, [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback