Shopping!!

Ååå vad jag älskar att shoppa! Stört kul ju! Det blev några klädesplagg och två väskor! En Kuvertväska och en STOOORväska! ^^ Handlade också grejer till företaget. Nya tecknings pennor, suddpennor, tryckark och en portfolio som jag ska ha designerna i!!! SUPER DAG! Avslutade med att käka skräpmat på Big Boy, det gillas.


Det är nog någonting med mig och munnar! hahhaa


ny t-shirt och tights! ^^



Snyggaste väskköpet  hittills! Kollat ut den ett tag så det var ett måste att köpa den! färgen är mörkblå!

Kommentarer
leonora säger:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

FUCK OFF, FUCK OFF, FUCK OFF...

SÅ SJUKT AVIS PÅ DIN VÄSKA NU!!!

FETT SNYGG, OCH DET BÄSTA ATT DEN ÄR MÖRKBLÅ.. MÖRKBLÅA VÄSKOR ÄR FETT HETA!!!

OMG.. SHOPPA MED MIG NÅGON DAG!?!?!?!:'(

2010-08-01 | 18:28:36
Bloggadress: http://frozenstrawberries.devote.se
Sofia säger:

åh, älskar tröjan! :D

2010-08-10 | 02:49:58
Bloggadress: http://fiiiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback