Jag fick vara statist! Träffade Daniel Craig IRL!


Oja! Jag fick chansen att vara med i millenium filmen "The girl with the dragon tattoo". Den 21 April fick jag ett samtal ifrån stockholms statistverk  att de vill ha med mig i filmen! Wooooop!! jag kan ju säga att jag sa JA direkt! När dagen äntligen kom var det så sjuukt kul! Vi höll på ifrån 10 på morgonen till 10 på kvällen! Vilken upplevelse! det var filmteam ifrån USA och svenskar som samarbetade tsm! Jag fick såklart träffa Daniel Craig och stå 1 METER ifrån honom! :'D haha visst är han en vanlig människa men ändå, lite exotisk var det. Många snygga killar måste jag också säga att det var där, hihi en och annan flört blev det! ;) Iallafall så var det det roligaste och coolaste jag gjort! Så nu får vi se om man kommer med en bit i filmen!

Här kommer lite papparazzi bilder ifrån TÅ!




hiihi jag i den röda "fina" kappan en kvinna valde ut till mig




Kommentarer
Petra säger:

Hmmm.. man fick inte avslöja något om inspelningen och det var strikt förbjudet att fotografera m m.. Skrev du inte på något sekretessavtal?

2011-05-23 | 13:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback