Jorden gick under idag...för mig

Denna dag har varit katastrof. Hur ska jag börja som?
 
Försovde mig först, sedan då jag väl kommer till jobbet ska jag upp för en 90 graders backe med min ynkliga lilla bil. På andra försöket gav jag upp men äsch, tredje gången gillt? Jaa inte kom jag upp för backen då inte såååå, backar försiktigt bakåt och näää då fastnar man i snödrivan. Sedan skulle chefen min försöka men jaa, han hamnade bara längre ner i dicket, typ med halva bilen! YAY Försenad till arbetet! Men vi drog upp bilen med en pickup och sen var vi på G. Vi bär iväg då med pickupen mot salsåker, kör kanske runt 40-50 i nedför backe där man egentligen kör typ 80 på sommaren. plötsligt kommer vi i smågupp och SVIWSS! Tappar helt kontroll över bilen, försöker få tillbaka minnen ifrån halkbanan då en röst säger "SLÄPP KOPPLINGEN" vi gilder fram sixsax och det blev nästan i slowmotion och det enda jag ser framför mig är el-stolpen, hur vi glider med sån fart mot den! FYFAAN vad rädd jag var...som tur var att jag körde den fart jag gjorde, ingen fara skedd utan vi behöll oss på vägen. Aldrig varit så där, moment, typ döden bara kommer!! Men det är inte slut än...då vi anländer hem har jag glömt min lunchpåse OCH i lunchpåsen fanns min smartshaker, BORTA JÄTTEKUL! Så nu är min underbara shake borta! :( 
 
Nu är ju dagen inte slut än! Ger er update om något mer olyckligt händer mig! 
 
 
R.I.P SmartShaker ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback