go with the flow?

Så jag undrar var någonstans världen tar mig om jag vänder å klacken. bara säger stop och lämnar allt till slumpen? Kan det fungera? bara låta allt flyta och komma till en? Om det nu skulle fungera, skulle mitt liv se annorluna? skulle att bara vändas rakt upp och ner. Inte bry sig om det minsta utan bara..go with the flow? Funkar sånt? bara leva livet fullt ut, ja till det och ja till det? Varför tänker vi på vad koncekverserna orsakar? vad som händer om steget vidare betyder något menningsfullt? skulle vi hamna i harmoni eller bara i en stor pöl med jord och vatten. Undra om man kan ta sig någonstans med hjälp av ödet, slumpen och helt enkelt förlitnad på andra? Varför inte tänker jag. varför inte bara gå där med öppna händer och låta allt bara falla framför ens fötter och sedan go with the flow?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback