Plåtning på G

Dagen blev nääästan som jag planerat. Har varit ute i solen och fått lite bränna och hjälpt pappa att strö virke :) Dock har jag inte gjort ett enda skolarbete som jag känner dålig samvete för..blir så fruktansvärt lat när vi har sådana här "lov". Imorgon ska jag iväg och undervisa på Torromskolan och internet och även bilder samt hanering av en systemkamera. Sedan bär det av till Kramfors för att plåta min sista fotouppgift. Spännande och se om jag lyckas få fram den exakta känslan jag vill ha! Tror jag även tar cykeln ner, 5km motion på cykeln skulle jag behövt efter allt fett jag stoppat i mig de senaste dagarna :P Förhoppningsvis kommer lite bilder upp imorgon! :)
Inspirationen kommer vara Sally Mann, helt fantastiska fotografier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback