Tihihi

Haft myshelg med älsklingen här och jag hade som sagt köpt en överraskning till honom. Så när han sprang iväg till köket för att göra dip till chipsen så sätter jag mig på sängen med paketet i knäet och då han kommer in skinner hela han upp...the moment was priceless! I loved it..som jag längtat efter det! Och han fick en efterlängtad keps ( av bandet Suicide Silence) som han själv tänkt att köpa för jaa drygt ett halvår sen men jag hann före...mohaha ;) Jag passade också på att beställa mig ett par hotpants ifrån mitt favo metal-band whitechapel :) älskar dem!! 
 
sjukt grymma :) och mitt stencoola linne ifrån carlings! nu hoppas jag att satan sett mitt budskap och bränner bort allt snö så jag kan steka och bli brun som en bajskorv!! haha :) 
 
I dessa har jag squatat 100kg :D aha mäktigt right!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback