Shoeaholic!

Det har hänt lite grann i mitt liv! Både negativa och positiva saker! Det dåliga är att jag idag fick lov att tacka nej til Irland/Derry resan som jag skulle åkt på med Nocry2 teamet! :( Sjukt tråkigt eftersom jag jättegärna ville åka!! Men I need to work and sure damn need the money! Det positiva är att jag äntligen skaffat mig en touch-telefon! Det är nog många som kommer, eller har sagt "Det var på tiden!!!". Det tog mig bara cirka 4 år att inse att jag behövde hänga med utvecklingen...
 
Ohyes! Jag är en riktig skoälskare som alla andra flickor är! Och nu då hösten har börjat krypa sig försiktigt fram kan man enkelt slänga på sig lite varmare kläder! Så mysigt!! Så nu har jag varit ute och tittat! Eftersom jag aldrig fick mitt paket från Zalando pga att de hade failat totalt (sjukt dålig service, 3 veckor väntan) Fick iallafall denna gång tbx pengarna efter 1 vecka och inte  1 månad som förra gången..ALDRIG MER! Så dessa godingar vill jag ha!! Och som turen är så är alla i stl 42! :') Storfot!! tihihi!! Står stadigt på jorden jag ;)
 
Iron Fist!!
Jatack!!! kostar bara 1101 kr!!! Nike <3
dessa mååååste jag ha i Höst/Vinter!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback