täppt i näsan :(

merp har tragit på mig en förkyldning = täppt i näsan..varit på g nå dar men idag bröt den ut! Ahhh men har ingen halsont så kör på med träningen som vanligt! :) I helgen blev det birsta med älsklingen en ny munktröja som jag faktiskt hade tänkt köpa för ett halv år sen då jag var till harstad! haha å nu vare 50% rea så! Ett linne på Palt å nagellack plus lite underkläder (ofc) OCH 2XU tights! :D Äntligen har jag införskaffat ett par! Skitbra! :) körde ben med dem igår! Nästa gång jag får lön blir det en långärmad av samma märke! :) yaay!
 
Idag fixade jag min killes jeans! Sydde in ett par å lagade ett par! Sjukt nöjd faktiskt med resultatet :) För engång skull är det jag som kan något han inte kan ;) mohaha
 
jag e lite leeeedsen för jag e sjuuk! (nya hoodtröjan å linnet cheap monday)
 
mina nya träningstights! 2XU sååååå sköna
 (jag jaaaa...jag övar på mina poser...så jag vet att det ser skit mesigt ut..haha)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback