18 Feb

JOFLOOOJJJNG! Wihihi nyss ringt den andra arbetsgivaren, jag är så hemlighetsfull jag!! mohaha! Nämen känner henne sen tidigare och hon är superduber trevlig! På onsdag blir det alltså intervju kl:10, hihi spännande, det är andra som redan varit på intervju där förra veckan...ÅH vad jag skulle vilja ha det!!! HÅLL TUMMARNA FOKS!
 
 
Nu är det verkligen 1 år sedan vi träffades jag och alex. Helt otroligt vad tiden rullar fort!! Och är lika stenkär i honom   fortfarande...det är lite jobbigt ibland att vara så :( haha jag blir så "svag" nämen svårt att beskriva men ni förstår nog vad jag menar ;) kanske...ni har väl varit där ni med turtoduvor!! Men en sak jag lovat mig...jag sätter aldrig mina vänner i andra hand. Dem betyder så fruktansvärt mycket och det krävs inte mycket till att de försvinner! Det behövs inte mycket till att hålla kontakten vid liv heller... bara ett hej allt bra eller några mintuer på telefon kan göra vänskapen bortglömd till liv. Det finns så mycket sociala medier idag att hålla kontakt och utveckla sina nätverk med så det finns ingen ursäkt. Så håll hårt men tänk också...din kärlek är ju även din bästa vän...glöm inte det!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback