First Work Day!

Yay! Jag klarade det faktiskt väldigt bra idag måste jag säga! Lite seg jämnfört med de andra men rutinerna kommer väl snart! Arbetsförmedligen ringd idag också! En annan arbetsgivare som var intresserad av mig för att komma på intervju! Snart kommer de kriga om mig, haha! Vart iallafall gymmet efteråt, rygg och mage! Mums det är så härligt!
Snart är det alla♥dag! Brukar inte riktigt vilja fira det eftersom det är extremt töntigt och ganska överdrivet! Tänker iallafall ta en fika med Emelie på stan sen...Okäjdå, lite romantisk! vara med alex och hitta på nått :) Tänk om jag kunde få honom att se en riktig romantiskfilm...som Meet Joe Black..DAMN its a good movie!
 
 
Hittade en gammalbild sen typ 2010!! GUUUD vad brun jag var :D En sommar på nordvik som sagt ;) Stekhålan nr:1
 
 

Kommentarer
Sis.. säger:

Lägg märke till den där skylten på elementet. Herre min skapare, till våren kan du ju tom. handla obehindrat på den lokala spritaffären. O_O

Svar: Haha yes Indeed! ;) Inte länge kvar nu! :D
Rebecka Westin

2013-02-12 | 00:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback