GoKväll

Jaa då var det söndagnatt då! Lite sådär myslördag med massa godis och go fet maten! haha men klockan är över tolv så inge mer fuskmat nu! ;) Sista veckan nu jävlar! :D Fick även min lön igår! :) eller jaa alltså 22/2 x) Blev en liten summa för månaden som gått :( tråkigt...men mycket jobb to the week! Ledig bara tisdag så! :) Vill visa er något jag satsar på att köpa! :D Nya tights blir det eftersom jag har märkt att ett par till behövs, haha. SÖKT som en tvättbjörn efter kex och jag har äntligen hittat en favorit!! Stadium size 38 på ett par GRÅA SOC tights! ;) Sedan en långärmad tröja och självklart blir det en vit! Denna hittade jag på Gymgrossisten! :) fint fint!!
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

halloj Rebecka! Rolig blogg du har. Vad jobbar du med?:>

Svar: Hej!! Vad kul att du gillar den! :) Jag jobbar just nu som extra personal på ett hotell :) men jobbar även inom ett europa-projekt (NoCry2) som handlar om ung entreprenörskap!! OCH självklart jobbar jag med min hobby som fotograf/grafik-designer :)
Rebecka Westin

2013-02-26 | 22:24:07
Anonym säger:

aha c00lT! vilket hotell? Fan för mig jag såg dig i Kramfors, där på något hotell eller? kramizz :>

Svar: Det är Hotell Kramm :) men nu är jag nyfiken, har vi träffats? :)
Rebecka Westin

2013-02-27 | 08:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback