Nu blev det kvällen!

Sitter nu med laptopen i knäet och har precis smackat i mig keso och en ripped fuck banana!! Sjukt gott är det...Ikväll blev det ett axelpass följt utav ett Quadspass! :) Mitt quadspass var riktigt skönt och jag fick bra med pump!! 
 
Började med Benpressen
50kg-20reps
100kg-20reps
150kg-20reps och fail med 5 tighta reps!
Sista blev max och då hamnade jag på 170kg, så mitt nya PB i benpressen då! :) Blev faliure på 10-15 reps..minns inte för var så jävla fokuserad!
Efter blev det Hacksquats i maskin då jag slutade på 80kg sista set. Muuhh 
Nu var jag bajs trött och mina ben ba NEEEEJ...men jag ba JOO nu kör vi benspark!! Körde 40kg 4 set med drop på sista då jag kör 4 snabba och 4 "hålla uppe"....det är en riktig pain-killer att hålla vikten uppe!! FY SATAN! 
 
En relativt bra dag men trött efter allt jobbande också! Imorgon blir det upp tidigt!! Känns tufft då alex kommer ligga kvar och gosa sig i sängen medan jag ska upp och jobba -.- Börjar 8 men blir kort dag till halv 3 :> Yay!! 
 
Vem säger att nyttig mat är så tråkig? ;D INTE JAG IAF!!
 
Här ser vi Barbosa glad och kör på butt-blastern ;)
En "butt-blaster" borde vi införskaffa till gymmet! ;D borde själv införskaffa bentyngder, vet seriöst inte vad de kallas men iallafall så är det en tyngd man spänner fast runt vaden eller själva foten :) Många bikini och fitness tjejer i USA använder det :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback