Back on track

Efter en veckas typ vila ifrån dieten då jag fått njuit av lite julkakor och julgodis, plus lite nyårsfirande är jag äntligen tillbaka på dieten igen. Många skulle nog säga, åh nej inge mer kakor, katastrof! men som jag ser det är det som en lättnad! Mår så sjukt mycket bättre utav att äta som jag gjort de senaste 5 veckorna. Nu återstår 9 veckors hårdträning samt sundmat! Kommer som sagt fortsätta med att äta sunt men måttligt av det!
 
Var lite kaos på gymmet igår! Förvånar mig inte då folk har nyårslöfte de måste uppfylla. Tråkigt nog kommer de döav efter nån månad. Jag har faktiskt inget, kanske att jag skulle behöva få mer jobb! 
 

No more sweets for you young man!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback