Snart 1 vecka gjord!

Jaa, jobbet rullar på :D Jobbar som sagt i chokladdoppen och doppar tunnbröd i choklad! Mums! Det är verkligen supergott! Favoritsmaken är lakris faktiskt :) Mint är det vi kört på med nu i veckan! Får lite grann av en Willy Wonka känsla då chokladen rinner som floder! coolt :) 
 
Nu är det lite nedräkning inför helgens bravader! Hihihi! Lite nervös börjar jag bli men antar att det blir "go with the flow" :) 
 
Igår påbörjade jag mitt nya träningsschema...eftersom jag jobbar ett 7-4 jobb mån-fre så reser jag ganska mycket och att då kör dubbla resor är ingen vidare ekonomi direkt! Så nu har jag fått lite hjälp av alex och skrapat ihop 3 dagar med hela kroppens muskler involverade! Första dagen var igår och det gick skitbra! Bra pump i alla övningar! Plus att det var roligt! Idag blir det rygg, biceps och egentligen baksida axlar men som dum jag var så körde jag det igår (tänkte inte på det) xD så blir vader istället! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback