Åh nej!

Försöker motstå men FUCK hatar rea! Speciellt då det bara går att klicka hem varan...så enkelt..klick! NOOOO haha. Har ju snubblat in på Nelly.se och de har MASSVIS med rea nu! Hate Hate Hate! "råkade" klicka in på underkläder...bara för att jag älskar underkläder liksom så tänkte jag bara titta lite...bara en liiiiten smygtitt. Jag föll ju pladask för den här som bara koster 100kr :o Alltid velat haft en sådan bh! Sedan hittade jag ett par bikinitrosor på den fantastiska rean med! Så nu står jag här som i en typ av vägkorsning. Ska jag köpa eller spara pengar? Dock får jag lön snart så why not? Gåter pölar här men FUCK måste motstå! 
 
hur snygg är inte denna överdel??!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback