90 dagar

90 dagar, 12 veckor eller 3 månader...jaa det är vad jag gjort min deff "diet" på!!! Ätit "cleanfood" broccoli och massvis med proteiner! Idag var det min sista diet-dag och det känns enormt skönt att man kommit till mållinjen! Men...det roliga är att jag vill fortsätta i denna livsstil!! älskar ju fan maten som en GUD! hahha!! Muskler har jag byggt som faan har jag märkt! Tittade igenom bilder från förra året runt maj månad så ser jag hur slank jag var då! och NU!? wohooo! :D Fitness all the way!! MEN en sak jag är missnöjd med mig själv är att jag har varit dålig på magpassen!! jag tycker det är så tråkigt xD
 
Btw guuuud vad man har förändrats!!! Saknar mitt långahår enormt!! Men det växer som bara den! :D Så om 1 år är jag långhårig igen! ^^
 
Syns också att armarna inte hade nå muskler ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback