Jag mår så bra!

Gud vad härligt livet är nu! Jag mår verkligen skitbra med allt! I helgen hade man det superkul med tjejerna! Det blev kubb-spel å dricka, sen vart det skaka loss rumpan med elin på gladan! Synd att det skulle krocka med hsand crusing för det var då inte mycket folk ute x) men faandå kul hade man! Nu blir det nyktert ett bra tag framöver :) På fredag blire jobb! Äntligen ^^! Ska bli skitkul att jobba på kustladan, eftersom det är danskvällar man jobbar :D wopwop!! Pallar inte att träna inne på gymmet idag så kör hemma lite hardcore workout ;) får se hur man lyckas! haha 
 
Helgens outfit...tihhihi me with long hair! Känner mig som mig själv igen :')
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback