Moroccanoil ger fantastiskt resultat!

Sexig vill vi känna oss ofta right? En utekväll, en dag på stan/stranden eller t.o.m när vi vaknar upp utan smink och allt! Helt naken!  Som sagt har jag nyfrisyr och jag älskar den! Luftig, vild och busig! Känner mig otroligt sexig i den (inte för att skryta men så är fallet)! Ett tips jag kan ge till er är att efter ni tagit en dusch massera in lite moroccanoil i det blöta håret. Det jag märkte var att håret kändes mer färsch och det blev otroligt mjukt! OCH det luktar underbart! Men på tal om sexigt...eftersom jag är väldigt intresserad av boudoir har jag funderat själv på att beställa en bustier i svart! Äger redan en vit som jag gav sin premiär på min student framför 100tals personer! Dock bar jag shorts och kavaj så var inte fullkomligt naken! Priset på plagget kommer svida lite i plånboken, men helt klart värt!
 
 
 
Sexig ska man vara... men inte bara i sovrummet..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback