Well ist it great!

Så min dag har varit relativt jobbig pga ett kanske nytt jobb etc, det är visseligen väldigt bra men lite komplicationer! Hoppas problemet löser sig! Alex sitter och håller tummarna för mig! Vilken karl! 
Iallafall har jag surfat runt på Nelly.se i turen att hitta en klänning som jag ska ha på bröllop om 2 veckor! Yes! Det är en släktning till mig som äntligen ska gifta sig! Och jag har äran att fotografera henne och hennes blivande man! Är väldigt nervös men hoppas det går vägen! Anyway så hittade jag den perfekta klänningen! Den är lång baktill så jag monar inte rumpan för alla och kort framtill så då jag står på knä och plåtar får jag inte grönska på klänningen! DING DING DING! Blev ju sedan så fruktansvärt kära i bh och bikini underdelen som jag postade i tidigare inlägg..så jag köpte dem med! Det blev en klumpsumma på 568 kr och jag ba: hmmm rabattkod? snokade runt och lyckades hitta 100kr i rabatt! haha hur lyckas jag!? så blev ju bara 468kr :D Jag är sjukt nöjd! Bästa köp hittills ;)
 
Wihihi summerdress! :) Denna kommer bli mycket användbar! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback