Obsession?

Nu förstår jag! Man blir beroende av att ha...snygga naglar! Haha nämen nu när jag börjat göra fransk manikyr tål jag inte då det blir en liiiiten flik bort riven, till exempel efter mitt gympass igår xD Fick göra om fyra naglar! Om jag hade en fin lön varje månad skulle jag lägga pengarna hos en riktig nagel-proffs! Känner faktiskt två stycken! En som heter Soorya som är en nära vän ungefär 2 år tillbaka, och Catja som är mamma till en av mina bästa vänner Ronia :) Hon är ny-examerad nagel-pro ;) och har sin egen nagel-studio i Ullånger! 
 
Bilder ifrån Salong C you Facebook-like sida..och här är hennes hemsida! 
 
http://www.salongcyou.se/
S
 
Hehe klar med vänster hand ;) Bara höger kvar!
 
omg! I want nice nalis too!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback