Catwalk

Jao! Jag gick modell för Monas bal och brudklänningar i torsdag tillsammans med Malin Lindström! Gud vilken adrenalinkick man fick av det! Manekänngen höll till på Kramm och det bjöds på många läckerheter från de flesta kläddbutiker i kramfors! När man tog de första stegen ut på catwalken såg man publikens leende mot en så man kunde inte låta bli att lee ännu mer! Vilken lycka man kände!! enorm gläjde måste jag säga! Vi visade upp 10 stycken klänningar, 8 balklänningar och en brudklänning. När vi gick upp sista gången på catwalken tog jag och malin i hand och gick upp tillsammans! som om vi gifte oss! IHIHI Detta gör jag lätt om igen! satan vad kul det var! :D

bilderna från modevisningen kommer ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback