Café i Höga Kusten/ Nora/ Hembygsgård!

Ny dag, nya möjligheter öppnar upp!

Idag har det varit en liten händelserik dag! Har tagit cykeln från Nora till Nordvik sen jag var på möte om det blivande sommarcaféet på Nora hembygsgård! Jag träffade min kompanjon Maria som ska bli så kul att jobba med i sommar! Hon är verkligen en arbetsvillig person! Precis som jag! Vi har disskuterat hur vi ska lägga upp allt osv! Har dessutom tänkt ha det som projektarbete! Vet inte riktigt hur jag ska sätta ihop allt så att det utgår från mitt program (inriktning foto). En utställning kanske? Får se, får se! Nu ska jag lägga upp budget :D ska bli as kul!

Öppettider: 11-17 Ons-Sön :)
Vi öppnar sommarcaféet två veckor efter midsommar och har sedan öppet ända in Augusti :)!

Här är länken till våran Nora Sommarcafé blogg! http://norasommarcafe.blogg.se


Noras Hembygdsgård för ett bra tag seden! En aning "uppdatering" är gjord sen den här bilden togs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback