Tänk

Vi kvinnor, om jag drar alla över en kam...tänker funderar och grubblar ofta om allt mellan himmel och jord. Är det bara vi som står där bakom duschdraperiet glor ut i tomma intet och pratar tyst för oss själva...i egen tanke? Ibland är saker och ting viktigare än andra. Något som egentligen inte betyder något kanske men ändå är något vi vill liksom få fram ett svar på. Känslor är svåra ibland att uttrycka på rätt sätt. Inte misstolkas vilket i vissa fall händer. Som person är jag flumig och kan virra till saker riktigt ordentligt så att jag bara får ur mig tillslut ett "Mm, precis" för att få ett slut på mitt lidande att få fram det komplicerade jag ville säga. Det slutar ju dock att jag måste förklara om allt igen, men med ett leende på läpparna löser sig det alltid. Jag måste också fråga, har ni någonsin fått den dära känslan när man känner sig sådär otroligt kär i ett förhållande? Man bara står där och ser ur fånig ut, alldeles tyst och små ler till ens partner...medans partnern inte förstår någonting...och det slutar med "vad"? och vi svarar "inget" och blygsamt ler och tittar bort eller fortsätter med det man höll på med. Jag vet inte riktigt men jag gillar verkligen den känslan...allt känns så fullkomligt bra..en liten pirrig känsla rusar igenom en och ens hjärta slår det där lilla extra slaget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback