High Heels

Tack och lov för high heels! Finns det något vackrare skapelse än ett par 10 cm höga klackeskooor! Magnefika, gudomliga och helt fantastiskt! Det finns mycket facts about high heels, ett utav det som jag hört, läst bla bla om är att man tränar rumpan! Ibland funderar jag på undra om man skulle ta med sig klackarna på gymmet och spuata lite? Har faktiskt förut tränat i högklackat men då tränade jag på crosstrainern. lite lättare än löpbandet. Märkte att det tog faktiskt väldigt bra i rumpan! haha! Sägs att man tränar rumpan 25 % mer än normala skor! Anyway en annan positiv sak med de är att benen blir ju lååånga och man får mycket bättre hållning, helt ärligt så läste jag någonstans i en spalt att man intar en "parningsställning" Det låter sjukt werid men stämmer faktiskt eftersom rumpan "skjuts uppåt" Boomp! haha Så nu har ni fått en liten föreläsning i högklackat!
 
Finns nog ingen kille i världen som inte kan tycka att en tjej i högklackat är sexigt..turst me
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback