Otur eller en förbannelse?

Okej så jag fick hem mina st. peter kors tights..you remember them? Det första som hände var att jag råkade gnugga händerna emot dem så byxorna färgade avsig och olyckligtvis kom min han på tapeten! Den andra saken var att när jag skulle dra upp tightsen vid ett annat tillfälle sprak sömnen framtill. Visst det gick att laga men började få mina funderingar kring dem. Sedan var jag till emelie igår vädret var kasst men gick att köra bra dit. När jag väl skulle hem blev det kaos, in på vår lilla byväg som inte var plogad! Totalt omöjligt att ta sig upp, körde inte åt helvete utan var klar nog att stanna och be efter hjälp...såhär mitt i natten 02:00!! Sitter och väntar på pappa som senare kommmer med traktorn. Vi gör ett försök att ta oss upp, bara på raksträcka...men det är alldeles för mycket snömodd! SÅ fick åka traktor hem och lämna min snövit (vitabil) där nere! Så nu är det bara att vänta på plogbilen innan man ska iväg igen (y) 
 
Så nu är frågan...vågar jag använda de igen? Otur eller en förbannelse? SATAN SATAN SATAN!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback