Uppe med tuppen!

Godmorgon! Idag känns det mer vettigt att få säga det! Klockan är vid 9 tiden och jag är sjuuukt nervös inför dagen plåtning! Vädret är ju fantasktiskt! Kunde inte bli så mycket bättre! All utrustning är på plats! Jadu! Idag händer det! Vi får hoppas på att alla är samarbetsvilliga!  Känns som att det kommer bli en lång dag!
 
I Min kameraväska har jag dessa saker!
  1. filt
  2. systemkamera D5100 
  3. systemkamera D60
  4. laddare
  5. reflexskärmar
  6. minneskort
  7. stativ
  8. stege
  9. flearskydd
  10. lakarn
  11. stölvar
  12. turlistor
  13. sax
  14. gultejp
  15. filmrullar (plats som jag här på den inbyggda blixen iaf vi måste vara inomhus
  16. skarvsladd
  17. mätstock
  18. post it lapp
Detta vad som krävs för en gruppfoto-plåtning tycker jag! :)
 
Kameraväskan och alltiallo väskan PLUS stativet 
 
tänkte visa er vädret men solen är för stark så bästa bild jag fick med cam-kameran! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback