God Kväll!

Ännu en dag har gått förbi i mitt liv! Och dagarna kan inte bli bättre! Allt bara flyter på och bra mår man också! Ida blev det ett snyggt ryggpass med mark som avslut! Ökade 20 kg för varje gång och sista blev 80kg 3 reps! :) Kändes sjukt nice! Men förra gången orkade jag 4 reps :/ lite besviken menmen! IAF måste jag slå biffarnas biffbrud jennie som dragit 90kg! WRAAA så jävla stark! Blev en sväng på coop efter vårat sjuka megapass med avslut på roddmaskinen och 20min på löpbandet. Som sagt på köpte jag en ny återhämtningsdryck! Paulins Kokosvatten med smak av passionsfrukt och mango! Den var väldigt god och kändes uppfriskade :D Är nog perfekt såhär efter träning och som juice till frukosten! ^^
 
 
 

Kommentarer
Sister säger:

Haha best ever! xD King and Queen of the land of Sofa? "Let the games begin.." haha

Svar: HAHAHA jaa visst var den skön XD
Rebecka Westin

2013-04-09 | 00:10:00
Bloggadress: http://artworkbymw.blogg.se
Jennie säger:

Haha åh älskar mitt smeknamn!!! U go gurl!!!

Svar: ohyes ;) team big butt ;)
Rebecka Westin

2013-04-09 | 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback