Pjuu what a day!

Så då var det jobbvecka igen! Hann inte med än 2h in så kommer vår bagare springades med armbågen full med blod! Fick aggera sjuksköterska och drog fram bandage och något slags tygbit för att hindra blödandet. Hua lite obehaligt var det för tror nog att såret var 1cm djupt. Påminde mig lite om NatGeo kanalen då det sänder "hajbett" HUA! 5-6 stygn blev det! Jobbat på med skratt då det gått som tyngst. Bättre att skratta bort det jobbiga än att klaga :) Imorgon kommer förhoppningsvis min mobil! Längtat så mycket! och tror mina vänner gjort det med! Emelie sa senast idag och kollade om jag inte hade dött eller nått..haha skönt att känna sig saknad ^^
 
Titta! Detta var min outfit på halloween! Riktigt nöjd! :D Känner mig väldigt kreativ! Velat vara Harley Quinn i många år nu och i år blev det!! Undra vad man hittar på nästa år! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback