Spring Time! WERA

Gokväll kära bloggläsare! Vad roligt att det är så många som kikar in här då och då! Välkommen säger jag!! Våren börjar närma sig och jag VILL ha en ny väska! Min som jag nu haft i typ 3 år tror jag, är fortfarande snygg, sliten dock och jaa, gjort sitt snart!! SÅ när Åhlens (där jag köpte mitt kap för 3 år sedan då) hade väsk-kampanj på TV blev jag så illa tvungen att kika in...det var rena dödsfällan! HUGALIGEN! Hittade ju såklart en vinnare! WERA heter den för bara sådär 1199kr (a) om jag hade varit pojken med guldbyxorna nu skulle jag lätt utan att tveka införskaffa mig den!
 
Den finns i två färger, vit och grå! Helt ärligt gillar jag bägge! 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback