Glutes med Amanda Latona!

Ahhhhh herregud vilken träningsvärk jag har i the glutes!! Tackar och bockar för otroliga workout tips från IFBB BIKINI PRO Amanda Latona! Hennes glute-workout är helt otroliga och ja, det gav enorma resultat! En annan sak jag gjorde idag var när jag gör cardio har jag alltid ett högt löpband! Kör intervaller och när jag går (5km/h) så squeezar jag glutes för varje steg jag tar! As härligt! Man svettas som en gud! Gör även squats imellan oxå för att få ut det mesta av träningen!! Man ska ge 100 eller inget! ;)
 

Kommentarer
Anna säger:

Åh, tack så mycket Rebecka! :D
Galet snygga hotpants du har beställt förresten, önskar jag hade lite smalare ben så jag också hade kunnat ha på mig ett par ;) Kör hårt tjejen!!

2013-01-10 | 22:34:34
Bloggadress: http://danielssonanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback