What a daaay :))

Så idag var jag på intervju! Det gick bra så hoppas arbetsgivaren tyckte desamma! ^^ Efter det var det raka vägen upp på gymmet då jag körde på triceps och biceps Å lite underarmar! Härligt pass men tror jag måste fokusera på tricepsen mer! Känns som att jag inte riktigt är där typ! Såhär på kvällskvisten är jag extremt lättroad! Det kan gå överstyr! Men då jag står och flexar framför spegel ba...humm..kanske ska ta några posebilder! Så här på webcameran också något motiverande till...jag tänker ba I HAVE THE POWER! yes...jag här igång den..swiss gapskrattar för det låter så jävla töntigt med det han säger! men helt ärligt..jävulst mäktig karl! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback