Gymmet!

HALLÅ!!! 
 
ÄNTLIGEN! Jaa nu ska jag bege mig till gymmet! Har inte varit där på snart 2 veckor pga min onda axel, kan kunde inte ens lyfta tandborsten till munnen :( haha. Är lika svag i den och ont gör den fortfarande men det är sjukt mycket bättre än för en vecka sen! SÅ idag kan jag lasta på i knäböjen på axlarna för det ska nog gå! Som sagt så blir det ett helt benpass med både bakre och främre av benet! Ska bli roligt att komma tbx lite grann till gymmet då man bara hemma kunnat köra lite core och cardio -.- 
 
älskar min puffväst :D blir lite mer luftigt så här till våren än att hä på sig stor dunjackan som man svettas ihjäl i då man sätter sig i bilen XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback