Jag har inte glömt!

Nej jag har inte glömt! Kan bara säga att jag har jobbat över 40 timmar denna helg! Så det har inte funnits mycket tid till att blogga!! TYVÄÄÄÄRR! Men nu fick jag en kvällslucka så!
 
Imorgon startar jag mitt nya mål! :D Som sagt har jag "bulkat" en vecka nu...allt ifrån kladdkaka till pizza! Mums i en vecka, men nu känner jag mig less och vill gå tbx till min 12 veckors "diet mat"! Mitt mål med denna är mer konditionspass och HIIT, High-intensity interval training. Mer Super Set övningar och höga reps! Detta ska bli kul!!! Och nu när våren är påväg är ju bara det motiverande! :) 
 
Om ni har några frågor så ställ gärna! Träning, matvanor etc! Jag vet inte allt men kan hjälpa dig till ett mål!
hahahhaha alltså den här är så jävla kung! XDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback