Men spänningen är ju enorm!

Okej så jag berättade ju för er igår om ett möte jag skulle på idag! Jag kan inte berätta vad det är...det står fortfarande osäkert om beslut osv! MEN om beslutet går igenom kan jag säga att jag kommer vara så ENORMT lycklig! Haha Det är så sjukt svårt att undan hålla för er men tyvärr! Jag sitter själv på liksom nålar eller jaa det kliar under fötterna och är så taggad! Lovar att så fort beslutet gått igenom kommer jag BREAK THE NEWS!
 
Jag försöker göra så korta inlägg som möjligt! Är själv en mer "blidbloggare" än att skriva noveller här..ingen sitter ju och läser mer än 3 rader text...inte jag iallafall ;) faan nu blev det ju typ 1,2....6 rader -.- aja ni får tycka det är tråkigt!...fan där blev det 7...
 
 
paradiset? Emelie och jag är enormt utomlands sugen -.-!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback