Tihihi! Ge mig påsk nu!

Idag har det varit sån perfect day! Mitt gympass var enoooormt kul och såå efterlängtad! En gubbe på gymmet kom fram till mig också och det visade sig vara en friidrott-tränare som trodde jag tävlande pga att jag hade ett väldigt kontrollerande träning/övningar osv! Han trodde att jag tävlade som spjut-kastare eller liknande! Haha lite festligt och charmigt! KUL och det gör ju en motiverad! 
 
Nu sitter jag och bombar Ronia (som gått bartender-skola) henne med förslag på vilka drinkar vi ska göra på Påsk! Blir iallafall min favodrink och det är mojito vanlig och en som bilden nedanför! San Fransisco också, en gammal klassiker ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback