Yes!!

hahaha gud jag måste sluta lova att blogga ;) Dåligt med det! Tänk om man kunde få in tre super inlägg varje dag här! Jag måste ta tag i det här nu!! 
 
WELL ANYWAYS! Fick en bekräftelse ifrån stadium och mina gråa tights är påväg! Längtar så fruktansvärt mycket tills jag får squata i dem! GOSH! Och ännu en lyckligare nyhet är att fick ett samtal för ungefär en timme sedan ifrån en person jag kontaktat tidigare. Det hjälper faktiskt att göra sig hörd! Även om man inte får svar direkt så har man iallafall gjort sig hörd och visat vad man kan! PRECIS det gjorde jag och se vad som hände! Imorgon blir det Big Meeting! Har alltså en sådan uppbokad dag imorgon så jaa! haha hoppas jag hinner med mig själv! Hade tänkt boka in ett 3dje möte men inser att jag måste skjuta upp det till nästa vecka! Nu ska jag ta itur med att städa på mitt rum för att sedan tillbringa hela kvällen att jobba! :) Busy Busy Busy!
 
Äre inte mysigt med sådana här bilder? Tror jag tänker fortsätta posta sådana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback