And it was a HELL of a night!

Tjena tjabba YO!
 
Varit en jäääävulst mäktig helg som startade redan i fredags men en kanon utekväll med kära vänner. Full och glad var man och lyckades rocka den nyinköpta klänningen med! Minns att jag gick ner mot stan, minns ej att jag betalade in mig MEN minns att jag dansade som bara den! OCH jag hade faane mig pump i quadsen hela jävla kvällen! KRAMP kan man säga att jag hade så fick springa till stolarna, vila och sen full rulle upp och dansa igen!! Sen på lördagen kom älsklingen in å vi for på kina och hämtade maaaaat. Aldrig älskat mat så mycket! Fick även tag på lite sushi på coop...den funkade men riset var lite för hårt och lite torrt vare -.- Avslutade helgen med geordie shore avsnitt, en skräckfilm och massvis med onyttig mat! Nu ser jag framemot en rolig vecka, sprängd fylld med saker!! 
 
Här fixade man sig å gör sig fin! 
 
Här är men ready to go party! Min outfit i fredags, klänningen är ifrån Nelly! :) Love it love it love it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback