Give me sushi :( But hey, I got tanned! ;)

Tror jag har fått något utav ett beroende...har ett sådant sug efter sushi så jag tror jag avlider helt..visst är det fullkomligt värdelöst helt creepy? Onormala jag som jag är ska köpa sushi på coop...detta är vad jag är...BEROENDE! Blir att inhandla massvis med gott på lördag för då blir det griiiilllning! Ska prova på att gymma lite grann oxå men antar att jag komma bli döslut efter typ 10min in, snuvan kommer ta dö på mig, haha! Legat ute i den enormt starka solen idag och fått för fane mig en bränna! JAPP Hotpants rand blev det! Och en lagom fläskig bränna på bysten, WOHO! 
 

Yes, tan tan tan, with taaaaaannniiiing oil ofc
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback