IT'S OK

Så sitter här på kvällskvist och bara funderar över mina drömmar... Kan tycka att livet är lite tråkigt..helt seriöst? Vill göra något...något liksom WOW typ den känslan! Jag vill uppfylla min största dröm...surfa..under alla mina år så länge jag kan minnas har AHHH surfbiten varit runt mitt hjärta även fast jag aldrig testat...faan är ju det i blodet men varför har jag aldrig börjat. Så nu jävlar, nu jävlar ska jag faan testa på det och vare sig det är i sverige, inomhus, utomhus UTOMLANDS..YES jag orkar inte vänta längre! Så nu tummar jag med mig själv eftersom jag spanat in en bräda och även fått hjälp (onlinechat) med Pat ifrån USA på en surfning online shop!
 
Hur mitt intresse för detta började är att det är jaa..som sagt i blodet. Min far var under sina yngre dar en som levde för det mesta i vattnet...det var vattenskidor, vindsurfning och även dykare! Så i generna finns det och det är nog därför jag är så fast vid det. Jag ärligt talat är helt kär i den sporten som jag aldrig upplevt, lite sjukt va? Mål har jag uppnått faktiskt! Förra året uppfyllde jag att testa snowboard..och YES I DID IT! Jag har även uppfyllt mitt mål inom träning och där måste jag nog tacka min vän tim som hjälpte mig från första början för drygt 2 år sedan att komma igång men även min pojkvän och syster som stöttat mig nu under de månader jag tränat seriöst och faktiskt åstakommit mitt mål. och min vän emma som gav mig nutella nu i helgen...både hatar och älskar henne för det..och PS..den är snart tom! haha..där sprack den dieten ;)
 
Over and out så ville jag bara säga att jag uppskattar min omgivning till tusen...är runt om så fina människor, djur, luft, vatten..jaa jag känner mig omtyckt och älskad!
 
btw jag har en hunk till karl! är det normalt att man rodnar så fort man ser karln utan tröja? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback