Sjukling :<

Jaa då har man gått och dragit på sig en förkyldning, feber och svullen hals, lär säkert vara sämre imorgon :( Suttit framför datorn i princip hela dagen. Tittat och HITTAT klänningar som ska beställas hem och även gjort mina naglar fina...eftersom jag lär hålla de fina nu eftersom det inte blir gymmet först jag är frisk. Föll anyway pladask för dessa vackra klänningar!

Denna är jag sugen också på men tycker den skulle varit vit :( Och otur nog så kan jag inte färga den vit heller
eftersom det är polyester -.- suuuuger!
 
Här är mina fina naglar som jag klickade på lite stenar på! ^^
 
Och här en as mysig låt jag hittade, blev sugen på se twilight filmen :) har nämligen bara sett till Eclipse!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback