Soo heellloo

Oh my god here I am again! haha
 
En kung kväll med hamburgare, glass film och såklart mina mojitos...mammas kommentar var "Ja, de här har du inte gjort för sista gången" gosh! What have I done ;) Men måste säga att de är extremt goda!! Mycket is så äre kung!
 
I fredags pumpade jag mina ben till max...200kg 2 rep blev det i benpressen...helvete vad skönt det känns! Nytt PB! WOPWOP! Visste inte att jag orkade så mycket :D Det blev ett jävla mördar pass och det känns såhär dagen efter...benen är stenhårda! haha och mitt ass...det går knappt att sitta eller gå uppför trappan ;) men det är ju så det ska vara!
 
And btw..hittade dessa UNDERBARA iron fist skor...även i min storlek 42! haha I know jag är storfotad...men so wat! I am tall like a M*ther F*cka! haha Piiiiiiiiiiiiiiiiipp
 
good give me paaartyyaaaa! :D

Kommentarer
My säger:

Galet snygga skooooor!!!

Svar: I know :') de bara ropar sommar!!!
Rebecka Westin

2013-05-05 | 22:22:10
Bloggadress: http://mykjellman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback