Tiempoooo es MUUUUY BIEN!

Ahhh vilket underbart väder det varit och STILL är, som utomlands!! ;) Legat ute och stekt i princip hela dagen lång! Måste ju bli brunare än alex! Mohaha! Jag kommer vara det så vi ses igen för han har blivit nygaddad så ingen sol för den pöjken! :) Längtar tills jag får se den!!!! Idag har jag även haft möte med Nocry2 mitt arbete som sagt! Planering planering! Men äntligen ska vi sätta lite fart på HUGRIVER (kramfors). Spännande som bara den! Ska sitta och försöka spåna fram lite grann i helgen om tiden finns till! Nä nu ska jag ut och köra min cardio! Ser ut att bli en cykeltur kanske :D Får väl se om far min orkar pumpa mina däck!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback